WEKO3
アイテム
COC+事業における特色人材育成部門まちづくりWGの活動報告(その1)
https://doi.org/10.57375/00001651
https://doi.org/10.57375/000016516fc75adf-96bd-4b55-8fcb-660a493e05fc
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
343-348.pdf (5.5 MB)
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-07-12 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | COC+事業における特色人材育成部門まちづくりWGの活動報告(その1) | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Education for Distinctive Human Resource Development in Community Planning Working Group of COC+ Program (No.1) | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | COC+Program | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Human Resources Development | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Regional Revitalization | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.57375/00001651 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
著者 |
吉村, 朋矩
× 吉村, 朋矩× 伊豆蔵, 庫喜× Yoshimura, Tomonori× Izukura, Kouki |
|||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | MEXT (Ministry of Education, Culture, Sports, Science and Technology) is being conducted program for promoting regional revitalization by universities as centers of community (COC+ program) at present. The purpose of COC+ is to make a flow to the regional of "person" of core in regional revitalization. This program is supporting the distinctive university. It was also adopted by COC+ in Fukui prefecture. All 4th-year university in Fukui prefecture have been tackling COC+ program. Therefore, We'll make a report of its past activities in the community planning working group. Introduce about practical workshop worked especially in Takahama town, Fukui Prefecture. | |||||
書誌情報 |
福井工業大学研究紀要 号 47, p. 343-348, 発行日 2017-07-12 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 福井工業大学 | |||||
書誌レコードID | ||||||
識別子タイプ | NCID | |||||
関連識別子 | TF00010532 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |